AP ۱۴۰۳ زمری ۹ ۱۰:۴۲
Journalist ID: 5624
News ID: 85552647
T T
۰ Persons

Tags

حنفی: با تمام توان در جهت گسترش فعالیت رسانه‌ها تلاش می‌کنیم

کابل- ایرنا- معاون اداری دولت سرپرست افغانستان، گفت: امارت اسلامی با تمامی توان در جهت حفظ آثار تاریخی، تقویت و گسترش نشرات رسانه‌ها تلاش می‌ورزد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایرنا در کابل؛ ارگ دولت سرپرست افغانستان امروز سه‌شنبه ۹ اسد، در خبرنامه‌‌ی از دیدار‌ مولوی عبدالسلام حنفی معاون اداری دولت با تعدادی از خبرنگاران و فرهنگیان ولایات مختلف کشور در کابل خبر داد.

دیدارکنندگان از تأمین امنیت و آرامش در کشور و استقبال از فعالیت‌های رسانه‌یی و فرهنگی از سوی مسئولین امارت اسلامی، ابراز خرسندی کردند.

آنان گفتند که تحت حاکمیت امارت اسلامی در افغانستان فرصت‌های زیادی در خصوص فعالیت‌های مطبوعاتی، پاسداری از فرهنگ، حفظ و نگهداری آبدات تاریخی و تقویت زبان‌ها با درنظرداشت اصول اسلامی افزایش یافته است که این امر تعهد مسئولان در برابر ملت و وطن را نشان می‌دهد.

خبرنگاران و فرهنگیان از دولت خواستند تا در زمینۀ نشر آثار شاعران و نویسندگان کشور از طریق ادارات ذیربط توجه خاص صورت گیرد.

مولوی عبدالسلام حنفی خبرنگاران و فرهنگیان را سرمایۀ معنوی کشور عنوان کرد و گفت: امارت اسلامی در پی برآورده ساختن نیازمندی‌ها در بخش‌های مختلف به خصوص فرهنگ و اطلاع رسانی بوده و با تمامی توان در این زمینۀ حفظ آثار تاریخی، تقویت و گسترش نشرات رسانه‌ها تلاش می‌ورزد.

معاون اداری افزود: امارت اسلامی در حد توان در‌ رابطه به نشر آثار شاعران و نویسندگان کشور تلاش خواهد کرد.

پایان پیام/

۰ Persons

Your Comment

You are replying to: .